reklama

Robte to , čoho sa najviac bojíte a to Vám prinesie blahobyt.

Iba tí ľudia vo svete sa nestratia , ktorý vedia čo od života chcú a vedia ktorým smerom kráčajú. ,, Na zlyhanie existujú tisíce výhovoriek, no žiaden dobrý dôvod. - Marka Twain.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Prečo niektorí ľudia , sú úspešnejší než iní? Prečo zarábajú viac? Prečo vedú šťastné , harmonické a vyrovnané vzťahy ? Čo je ich dôvodom a tajomstvom k úspechu ? 

 Možno ste sa niekedy zamysleli, prečo práve " JA " som tam kde som ? Čo je tým dôvodom , že mám takú prácu, že robím to čo robím, že ma to vôbec nenapĺňa, že som stále na tom istom mieste, že vyzerám tak ako vyzerať nechcem .... ? Kde nastala tá chyba ? Odpoveďou je , že CHYBA je vo Vás :)

" Ľudia , robte to , čoho sa bojíte, a váš strach zmizne." A ja som si sama koľkokát povedala , že to sa nedá , nedarí sa mi , to nezvládnem, je to ťažké , radšej budem čas tráviť na Fb, pozeraním telky, či upratovaním . No časom som si uvedomila , to čo robím , ma absolútne neposúva vpred, som stále sa tom istom mieste ( tam kde nechcem byť) a stále a len stagnujem. V jeden deň som si povedala, keď to dokážu iní dokážem to aj ja, nikto mi v tom nezabráni , jedine, kto by mi v tom zabránil som JA , môj strach a moje myšlienky. Ak aj VY sa raz vedome rozhodnete robiť , to čo Vás baví , začne na Vás pôsobiť účinok podvedomia, ktorý je v súlade s Vaším rozhodnutím a myslením. Mám na mysli to , ak sa raz rozhodnete pre niečo , pre sen ktorý si chcete splniť , dokážete to ! Keď to mohli dokázať aj iní prečo by ste to nemohli dokázať aj VY ? Stačí , sa minimálne tri týždne niečomu venovať a po čase človek si takto nadobudne zvyk. Budete, si napĺňať Vaše sny , budete napredovať a budete k Vaším cieľom čo raz bližšie a bližšie , a to si žiadna pevnú vôľu a SEBADISCIPLÍNU ! Stačí sa denne svojmu snu , venovať čo len hodinku a budete k nemu čo raz bližšie a bližšie 
Ľudia , robte To čo Vás , baví , čo Vás napĺňa , neviete si predstaviť , aký je Váš život a hlavne ČAS drahocenný , tak prečo sa ním okrádať ???

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak si už konečne môžte povedať : Dnes sa mi začína nový , krásny deň , môžem robiť čo ma baví , a nikto ma v tom nezastaví ;)

Milí čitatelia , prajem Vám pekný zvyšok večera :)

Emília Amrichová

Emília Amrichová

Bloger 
  • Počet článkov:  8
  •  | 
  • Páči sa:  0x

"Najkratšia vzdialenosť medzi dvoma ľuďmi je úsmev " Prajem Vám krásny a úspešny deň ;) ............. Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu